تماس با ما

021-22537733

روشویی سفارشی

در گذشته تنوع در مدل های روشویی های دیواری بسیار اندک بوده است به طوری که تقریبا د رتمام خانه ها از یک یا دو مدل روشویی استفاده میشد که متریال ساخت آنها تقریبا یک یا دو جنس بیشتر نبود اما امروزه علاوه بر جنس در رنگ ها و طرح های مختلف ساخته میشوند .

ادامه توضیحات

نمایش 1–18 از 74 نتیجه

سرویس های بهداشتی یکی از مهمترین مکان های دکوراسیون داخلی است و شاید روشویی گرانترین تجهیزات سرویس های بهداشتی به حساب می آید.

تفاوتی که روشویی دیواری امروزی با روشویی های قدیمی دارد این است که
روشویی های قدیمی پایه دار بودند اما اکثر روشویی های امروزی بدون پایه هستند در روشویی های قدیمی محدودیتی برای انتخاب سنگ روشویی نداشتید چون که چپایه ها روی زمین قرار میگیرد.

روشویی های امروزی بهداشتی تر هستند زیرا هیچ نقطه اتصالی با زمین ندارند و قابلیت تنظیم ارتفاع دارند . نظافت روشویی های قدیمی سخت تر میباشد و همچنین امکان تنظیم ارتفاع ندارند.

روشویی ها در انواع مدل های چینی ، سنگی و کابینت دار ساخته میشوند.
مزایای استفاده از روشویی های دیواری در بعضی از سرویس های بهداشتی با کمبود فضا مواجع هستیم که استفاده از روشویی دیواری با توجه به حجم کمتری که اشغال میکند این مشکل را رفع کرده. و باعث میشود فضاهای کوچک کمتر شلوغ باشند.

این روشویی های دیواری وزن زیادی دارند به همین علت باید به دیوار های محکم نصب شوند. وباید از گذاشتن اجسام سنگین روی آنها خودداری کرد.
روشویی ها را در سبک های متنوع میسازند که باعث میشود برای هر سبک و سلیقه ای جذاب باشد.

روشویی دیواری

روشویی چوبی

روشویی هایی با این جنس به دلیل تماس مستقیم و طولانی مدت با آب و رطوبت به مرور زمان خراب شده و چوب آن باد میکند . برای عایق کردن روشویی های چوبی از رزین، چسب مخصوص و پلی استر استفاده میکنند که این مواد برای حفاظت از کیفیت این روشویی ها تاثیر چندانی نداشته است.
امروزه کارخانه های تولید روشویی برای تولید این روشویی ها از ام دی اف استفاده میکنند تا هم زیبایی هم دوام بیشتری داشته باشد که این امر هم تضمین صد در صدی برای دوام این روشویی ها نیست.

روشویی فلزی

روشویی های فلزی قادرند وزن زیادی را تحمل کنند اما بعد از مدتی دچار فرورفتگی میشوند و زیبایی خود را از دست میدهند. امروزه که استفاده از روشویی های فلزی توصیه نمیشود.

روشویی دیواری پی وی سی

این روشویی ها به دلیل تنوع زیاد در جنس و رنگ و سوهولت در جابجایی مورد استقبال بسیار زیادی از سوی طراحان داخلی و مصرف کنندگان خانگی قرار گرفته است. روشویی های پی وی سی بهترین نوع روشویی ها هستند که از نظر اقتصادی بسیار مناسبن هستند.

از ویژگی های این نوع روشویی ها میتوان به طول عمر بالا، مقاوم در برابر رطوبت، ضد آب بودن، مقاوم در برابر حرارت میتوان نام برد.

مشاهده محصولات
تماس با ما