تماس با ما

021-22537733

سرامیک نوین سرام

سرامیک نوین سرام

لیست قیمت خرید سرامیک نوین سرام در طرح ها و ابعاد متنوع. در ادامه میتوانید محصول مدنظر خود را انتخاب نمایید و با تولید کننده و کیفیت محصولات آن بیشتر آشنا شوید.

ادامه توضیحات

نمایش 1–18 از 132 نتیجه

سرامیک نوین سرام  در سال 1390  با تغییر مدیریت ،تجهیز ، خرید ماشین آلات و توسعه عمرانی به صورت حرفه ای و با بهره گیری از متخصصان داخلی و با مشاوره متخصصین خارجی شروع به فعالیت کرده است . نوین سرام با استفاده از ماشین آلات روز دنیا و استفاده از مواد اولیه با کیفیت داخلی و خارجی که سهم زیادی از آن در داخل کشور تولید میگردد قادر به تولید انواع کاشی های دیوار و کف از ابعاد 20*20 تا  70*140  به ظرفیت تولیدی 5 میلیون متر مربع در سال میباشد که با اشتغال آفرینی برای  242 نفر از هموطنان قصد دارد در بازارهای داخلی و خارجی بازار خود را حفظ کند و توسعه دهد .

خانه سرامیک نمایندگی سرامیک نوین سرام در تهران میباشد و شما میتوانید هم به صورت آنلاین و هم تلفنی محصولات مدنظر خود را سفارش دهید.

تنوع محصول

نوین سرام به تنوع گسترده محصولات سرامیک خود افتخار می کند. از کاشی های چینی زیبا برای کف و دیوار گرفته تا لوازم بهداشتی شیک و لوازم حمام، سرامیک نوین سرام چیزی برای پاسخگویی به هر سلیقه و سبکی دارد. کاشی‌های سرامیکی آن‌ها در اندازه‌ها، پرداخت‌ها و طرح‌های مختلف موجود است و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا متناسب با نیازهای خاص خود را پیدا کنند.

این شرکت به تولید کاشی های باکیفیت در اندازه های مختلف از جمله 80×80، 60×60، 40×100، 25×50، 30×90 و سایر اندازه های استاندارد شهرت دارد. همچنین محصولات دیگری مانند سرامیک دیواری و سرامیک کف مدرن را در طیف متنوعی از طرح ها تولید می کند. کاشی و سرامیک تولید شده توسط این شرکت از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است که رضایت و دوام را تضمین می کند.

از اهداف و چشم اندارهای این مجموعه تولیدی مطرح شدن در کیفیت و تنوع در بازار ایران، منطقه خلیج فارس و خاور میانه میباشد . در راستای تحقق این هدف میکوشد با بهره گیری از افراد متخصص و خبره و مشاوران بین المللی  بازار خود را توسعه و محصولات خود را بهبود ببخشد .

سرامیک های این مجموعه ارزش هایی را  سرلوحه سیاست گذاریها و برنامه ریزی های خود قرار داده  وعملکرد خود را براساس این ارزش ها تنظیم نموده که از این موارد می توان به مراقبت از سلامت مصرف کننده اشاره داشت ، بدین صورت که نوین سرام این ارزش را مهمترین ارزش خود می داند و با تولید محصولات مرغوب سعی در فراهم آوردن محیطی کاملا بهداشتی برای مصرف کنندگان دارد .

ارتقای مستمر دانش فنی یکی دیگر از ارزش های مجموعه نوین سرام بوده و این مجموعه همواره سعی نموده با ایجاد بستر های لازم در جهت بهبود سطح دانش و مهارت فنی وتخصصی همکاران و همچنین اجرای الزامات انگیزشی در سازمان بهبود مستمر کیفیت محصولات خود را دنبال کند .

در این  مجموعه در دسترس بودن برای مشتریان تعهدی الزام آور است که شبکه کارامد توزیع  در سطح کشور وفضای بین الملل در راستای برآورده سازی این ارزش به دست آمده .

در نوین سرام ارتقای رضایت مشتریان همواره یک ارزش اساسی بوده و نوین سرام همواره به تولید سرامیک هایی با استانداردهای فراتر از سطح ملی می پردازد و همچنین با مراقبت و پشتیبانی مستمر از مشتریان تلاش در ارتقای رضایت مندی هرچه بیشتر آنان دارد .

کیفیت سرامیک نوین سرام

هنگام انتخاب می توانید از کیفیت استثنایی محصولات سرامیک آنها اطمینان داشته باشید. این نام تجاری به دلیل فرآیندهای کنترل کیفیت دقیق خود شناخته شده است، که تضمین می کند هر قطعه با بالاترین استانداردها مطابقت دارد. محصولات سرامیک نوین سرام ، بادوام، مقاوم در برابر سایش و پارگی هستند و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند و برای فضاهای مسکونی و تجاری ایده آل هستند.

این برند با وجود نیروهای متخصص ،خلاق و با حضور قدرتمند خود در بازار باعث تغییر و تحول و افزایش سطح استاندارد ها ی تولید سرامیک های ایرانی به لحاظ کمی و کیفی گردیده .

از ویژگی های سرامیک های این مجموعه میتوان به استحکام و مقاومت در فشار بالا، مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر مواد شیمیایی اسیدی و بازی و طراحی های بسیار زیبا اشاره کرد.

خانه سرامیک نمایندگی نوین سرام در تهران به عنوان یک عضو متعهد و همراه در صنعت سرامیک انواع سرامیک های نوین سرام که سعی در تولید سرامیک با کیفیت و استاندارد های جهانی و در سایزهای متنوع را ارائه میکند .

خانه سرامیک  سعی در بهبود روز افزون استاندارد ها در انجام و ارائه خدمات به مشتریان در طول پروسه خرید و خدمات پس از فروش دارد و با استفاده از کادر مجرب ، خلاق و آموزش دیده، تجربه یک خرید خوب، آسوده و ماندگار را به یادگار می گذارد .

نوآوری و طراحی

نوین سرام  از نوآوری و طراحی استقبال می کند تا محصولاتی را ارائه دهد که هم کاربردی و هم از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند. تیم طراحان و مهندسان آنها به طور مداوم برای زنده کردن ایده های تازه کار می کنند و آخرین روندها و فناوری ها را در محصولات چینی خود گنجانده اند. چه یک ظاهر کلاسیک و جاودانه را ترجیح دهید یا یک طراحی مدرن و پیشرفته، سرامیک نوین سرام گزینه هایی متناسب با سبک شما دارد.

این مجموعه اهمیت مسئولیت زیست محیطی را تشخیص می دهد. آنها تلاش می کنند تا اثرات زیست محیطی خود را از طریق شیوه های تولید پایدار و استفاده از مواد سازگار با محیط زیست به حداقل برسانند. با انتخاب سرامیک نوین سرام، می توانید در عین لذت بردن از محصولات چینی زیبا در فضای خود، به آینده ای سبزتر کمک کنید.

خانه سرامیک نمایندگی سرامیک نوین سرام در تهران مفتخر به ارائه محصولات این مجموعه در فروشگاه خود میباشد.

قیمت و نحوه خرید سرامیک نوین سرام

قیمت های رقابتی

وقتی نوبت به قیمت گذاری می شود، نوین سرام سرامیک اهمیت ارائه قیمت های رقابتی را درک می کند. آنها تلاش می کنند تا بهترین ارزش را برای مشتریان خود ارائه دهند و اطمینان حاصل کنند که محصولات چینی با کیفیت عالی برای طیف گسترده ای از بودجه ها قابل دسترسی هستند. با سرامیک نوین سرام می توانید ظاهری مجلل و شیک در فضای خود به دست آورید، بدون اینکه خدشه ای وارد شود.

شرکت کاشی نوین سرام یزد از دستگاه ها و آزمایشگاه های پیشرفته و مدرن و کادری متخصص و مجرب برای اطمینان از کیفیت محصولات خود استفاده می کند. این شرکت همچنین تلاش زیادی می کند تا با توجه به شرایط اقتصادی کشور، محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه کند، زیرا قیمت همیشه به عنوان یک عنصر تاثیر گذار در خرید و جلب رضایت و نظر مشتریان نقش ایفا میکند و این مجموعه بازه قیمتی نسبتا متنوعی را برای دوستداران خود در نظر گرفته که بر روی سایت و به روز شده قرار دارد .

مراقبت از مشتری

نوین سرام تاکید زیادی بر مراقبت از مشتری دارد. تیم متخصص متشکل از متخصصان آنها متعهد به ارائه خدمات استثنایی، کمک به مشتریان با سوالات و نیازهایشان است. چه به دنبال راهنمایی برای انتخاب محصول باشید و چه نیاز به اطلاعات فنی داشته باشید، نمایندگان مراقبت از مشتریان نوین سرام سرامیک همیشه آماده کمک هستند. آنها رضایت مشتری را در اولویت قرار می دهند و هدفشان ایجاد یک تجربه خرید یکپارچه است.

مشاهده محصولات
تماس با ما