تماس با ما

021-22537733

کاتالوگ سرامیک پالرمو

کاتالوگ سرامیک پالرمو

در این قسمت میتوانید کاتالوگ سرامیک پالرمو را دانلود و مشاهده نمایید.

کاتالوگ سرامیک پالرمو شامل محصولاتی با بهترین کفیت در سطح جهانی است. این شرکت در سال 1392 تاسیس شد و با ارائه محصولاتی نظیر سرامیک کف، دیوارها، کابیت و سطوح دیگر برای رستوران ها، ادارات منازل، بیمارستان ها و … به شناختی باورنکردنی رسیده است . اما در کاتالوگ سرامیک پارلمو میتوانید به جزییات دیگری شامل رنگ ها طرح های متنوع و ابعاد این محصولات نیز دسترسی داشته باشید.

سرامیک پالرمو نوعی سرامیک لاکچری است که توسط شرکت پالرمو در ایران تولید میشود و ضخامت این سرامیک کمتر از 20 میلیمتر و ابعاد اکثر انها بیشتر از یک متر میباشد. تنوع در رنگ و نوع سرامیک و همچنین رگه های زیبا و لاکچری میتواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید و با سلیقه های مختلف سازگار است. تمام محصولات سرامیک پالرمو قابلیت نصب در نماهای خارجی و داخلی با حداقل درز و بند را دارند. همچنین باید به یاد داشته باشید که متریال و ساختار این سرامیک ها از بهترین و مرغوب ترین نوع تشکیل شده اند و همه انها در برابر خط و خش و رطوبت و سایش و لکه مقاوم هستند. همین مهم باعث میشود اطمینان کافی را برای خرید این محصولات داشته باشید.

تنوع محصولات

محصولات سرامیک پالرمو در ضخامت های کمتر از 20 میلیمتر تولید میشوند و تنوع بالای این محصولات میتواند به شما کمک کند که بهترین انتخاب را با توجه به سلیقه و دکوراسیون مد نظرتون داشته باشید. همچنین ابعاد این محصولات بالای یک متر است. میتوانید در طرح های زیبا و لاکچری خریداری کنید.

همچنین طرح ها ی محصولات سرامیک پارلمو با نوع سطح انها کامل تر میشود برای مثال میتوانید در کاتالوگ سرامیک پالرمو سطوح سرامیک براق ، مات، روستیک را مشاهده کنید.

بخشی از طرح های سرامیک پالرمو شامل:

 در ابعاد 120*80 و سطح براقOcean light و  ocean blue

 در ابعد 60*60 و100*100 و 120*80 با سطح ماتMonocolor

 در ابعاد 80*80 و 60*60 با سطح براقNero antique  و marmara gray

 در ابعاد 80*120 با سطح ماتMetalico

 در ابعاد 80*80 و 120*80 با سطح براق و مات Calacatte white

اینها فقط چند نمونه از بهترین محصولات سرامیک پالرمو هستند. برای دیدن بیشتر محصولات به کاتالوگ سرامیک پالرمو مراجعه کنید. در این کاتالوگ شما میتوانید همراه با جزئیات نمونه عکس محصولات را نیز مشاهده کنید

رنگ بندی و کاربری محصولات سرامیک اسلب پالرمو

کااین سرامیک ها دارای مزایایی مانند ضد خش و سایش، ضد لغزش، برش رکتیفای، مقاوم در برابر لکه، یخ زدگی و شوک دمایی هستند و اما کاربرد های این سرامیک اسلب پالرمو شامل:

نمای داخلی و خارجی ساختمان ها

کفپوش و دیوارپوش

صفحات کابینت و کانتر

صفحات حمام و استخر

صفحات دکوراسیون و …

میباشد.

اما ویژگی ظاهری این سرامیک که شمال طرح کلی و رگه های خاص هستند بسیار به دیزان محیط مد نظر شما کمک میکند. این رنگ بندی که شامل :

سبز، قهوه ای، چوبی، سفید، خاکستری، طلایی و .. هستند کمک بزرگی برای شما در انتخاب به سلیقه خاص خود میکند. همچنین اگر تمایل برای دیدن رنگ بندی بیشتر محصولات سرامیک اسلب پالرمو دارید میتوانید به صفحه فروشگاه و یا به کاتالوگ موجود در همین صفحه مراجعه کنید

سرامیک اسلب پالرمو بهترین انتخاب هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی برای شما است تا به بهترین شکل دیزاین خانه و یا محل کار خود برسید. همچنین میتوانید به نمایشگاه تخصصی پالرمو : بزرگراه رسالت، خیابان بنی هاشم، نرسیده به میدان بنی هاشم، پلاک 305، گالری اخوان مراجعه کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما