تماس با ما

021-22537733

کاتالوگ شیرآلات توکار کلار

کاتالوگ شیرآلات توکار کلار

کاتالوگ شیرآلات توکار کلار

کاتالوگ شیرآلات توکار کلار

کاتالوگ شیرآلات توکار کلار شامل محصولات با کیفیت جهانی و استاندارهای بین المللی است. که به شما کمک میکند انتخاب بهتری داشته باشید. شیرآلات کلار در سال 1382 فعالیت خودش را آغاز کرد و لازم به ذکر است این شرکت در سال 1397 موفق به دریافت گواهینامه Iso 901-2008 شد.

همچنین شیرآلات توکار کلار اولین شیرآلات توکار ایران است که با آبکاری با کیفیت و با ضخامت بالای 30 میکرون تولید شده است و میتوان گفت جزو تنها شرکت معتبر ایران در زمینه تولید شیرآلات است. این شرکت توانسته است با کیفیت بالای خود نظر مثبت مشتریان خود را جلب کند و همچنین با وجود دو سری از محصولات سری کلاسیک و سری لاکچری برای تمام سلیقه ها محصولات با کیفیت تولید کند. شرکت کلار کیفیت محصولات و رضایتمندی مشتریان را هدف اصلی خود قرار داده و پرسنل شرکت در جهت افزایش کیفیت نهایی محصولات نهایت تلاش خودشان را میکنند بدین ترتیب که از بهترین مواد اولیه موجود در بازار از جمله کارتریج کروکس و پرلاتور نئوپرل که بهترین نوع موجود در بازار است استفاده میکند. شیرآلات کلار به شما تضمین رضایت را میدهد و با گرانتی مادام العمر میتوانید به اعتماد این شرکت به محصولاتش پی ببرید.

تنوع محصولات

کاتالوگ شیرآلات توکار کلار شامل تنوع در ظاهر و نوع محصولات میشود و همانطور که قبلا به آن اشاره شد این محصولات شامل سری کلاسیک و لاکچری میباشد. هرکدام از این محصولات با رنگ بندی و تیپ های مختلفت و متنوعی که دارد میتواند خیال شما را از بابت دیزاین و ساختار خانه شما راحت کند. شما میتوانید با خیال راحت با مشاوران خانه سرامیک درباره این طراحی مشورت کنید. از انواع محصولات شیرآلات توکار کلار میتوان به: شیر توالت و شیر روشویی تو کار مدل فلور، شیر توالت و روشویی مدل فلت ، دوش توکار مدل فلت و  دوش تو کار مدل فلور، فلاش تانک و استاکچر و … اشاره کرد.

در کاتالوگ شیرآلات توکار کلار ( دوش و توالت ) سری کلاسیک شامل 5 تیپ و مدل و سری لاکچری شامل : 3 تیپ یا مدل هستند  پکیج محصول دوش کلار شامل سردوش با قطر 250 میلیمتر با سیستم ضد شوره و آهک و همچین با قابلیت تمیز شدن سریع و بازو سردوش سقفی به طول 140 میلیمتر همراه با رزت قطر 65 میلیمتر است و …

و توالت لاکچری و کلاسیک شامل شلنگ توالت با اندازه اسمی 1.2 اینچ دارای اب پودر کن با کیفیت طول 1200 میلیمتر است و …

رنگ بندی منحصر به فرد محصولات شیرآلات توکار کلار

در کاتالوگ شیرآلات توکار کلار میتوانید رنگ بندی های منحصر به فردی را مشاهدی کنید که شامل:

Rose gold, gold color, golden color, silver color, white color

هر کدام از این رنگ بندی ها جذابیت خاص خودش را دارد و میتوانید با استایل و دیزاین خانه خود توسط مشاورین حرفه ای مجموعه خانه سرامیک انتخاب کنید. همانطور که میدونید تنوع رنگی محصولا به آزادی انتخاب شما کمک میکند. همچنین باید به یاد داشته باشید که این رنگبندی برای تمام محصولات سری کلاسیک و لاکچری از جمله شیر روشویی و توالت و دوش و فلاش تانک و استراکچر قابل انتخاب است

شما میتوایند با دانلود کاتالوگ شیرآلات توکار کلار به تنوع و جزئیات ساختار این محصولات دسترسی داشته باشید. همچنین میتوانید قیمت هر کدام از محصولات شیرآلات توکار کلار را در صفحه محصولات مشاهده کنید و به قیمت و توضیحات مربوط به آنها دسترسی داشته باشید و در آخر اگر سوال و پرسشی باقی مانده است با مشاوران خانه سرامیک تماس حاصل فرمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما