تماس با ما

021-22537733

کاتالوگ نوین سرام 2022

کاتالوگ نوین سرام

در این قسمت میتوانید آخرین کاتالوگ های سرامیک نوین سرام را دانلود و مشاهده نمایید.

کاتالوگ محصولات نوین سرام  شامل کلیه محصولات این مجموعه عظیم تولیدی کاشی و سرامیک میباشد، لازم به ذکر است که این مجموعه تولیدی در سال 1382 تاسیس و در سال 1390 توسط متخصصان زبده و مدیران خبره شروع به کار نموده و هم اکنون یکی از برترین مجموعه های تولیدی کاشی و سرامیک ایران میباشد. سرامیک نوین سرام در حوالی سفید کوه یزد و در زمینی با وسعت 27 هکتار بنا شده، این مجموعه با استفاده از به روز ترین و کارامدترین تجهیزات تولیدی قادر به تولید انواع کاشی های کف و دیوار از ابعاد 20*20 الی 70*140 را با بهترین کیفیت تولید کند، سرامیک نوین سرام ظرفیت تولیدی 8 میلیون متر مربع در سال را دار میباشد که در کنار آن میزبان 300 نفر پرسنل نیز هست که هدف اصلی آن بهبود بهره وری و جلب رضایت مشتریان این مجموعه تولیدی میباشد. خانه سرامیک نمایندگی سرامیک نوین سرام در تهران افتخار همراهی با مجموعه سرامیک نوین سرام را دارد.

کاتالوگ محصولات نوین سرام شامل طیف وسیعی از محصولات سرامیک نوین سرام میباشد که خود بیانگر توانمندی تولیدی این مجموعه معظم میباشد.تایل های پرسلان نانو پولیش شده با کیفیت بسیار بالا در کاتالوگ محصولات نوین سرام با سایز 60*120 شامل مدل های :

NEWORLEANSE, BRIGHTON ,PULPIS, STAR, JORDANA, PALMIRA, AKAR, RADO, SAMANTA, SANTA , SANDIAL, SUPER WHITE, SAVA ,CITROEN , LUCIANA, LOKA, HABIT, SUPER BLACK   میباشند.

قسمت دیگری از کاتالوگ محصولات نوین سرام مخصوص تایل های 60*120 مات میباشد که زیبایی فراوان و همچنین مشخصات همچون ضد سایش بودن، ضد اسید بودن وضد حریق بودن را دار هستند که شامل مدل های DESERT, SANTA, TRAVERTINO میباشد.

محصولات  Suger Effect   این کاتالوگ نیز که در سایز 60*120 میباشند نیز جلوه ای خاص به فضای داخلی منزل از جمله سرویس دستشویی ،سرویس حمام، کف آشپزخانه و کف منزل میبخشند و با طرح های منحصر به فردشان فضاهایی متفوت و در خور توجه خلق میکنند و شامل مدل های SAMANTA, MUKITE میباشند.

سرامیک های پرسلان با قبلیت استفاده در فضای داخلی منزل به خصوص بر روی دیوار های با طرحهایی بسیار جذاب در کاتالوگ محصولات نوین سرام موجود میباشد که به عنوان پرسلان های  AMINO  شناخته میشوند و شامل مدل های  BALTIC ,BOLIVI,GAMA میباشند

سرامیک های پرسلان مجموعه نوین سرام که مختص کف میباشند با سایز 80*80  مجموعه ای بسیار نفیس میباشند که نانو پلیش شده میباشند و با طرحهای متنوع و جذابی که دارند نظر هر معمارو بیننده سخت پسندی را به خود جلب خواهد کرد از آنجا که این مجموعه بسیار شبیه سنگ های معروف و البته بسیار مقرون به صرفه تر میباشند انتخاب بسیار مناسب و جایگزین آزموده ای برای آنها میباشند، این مجموعه شامل مدل هایSANA, TIDA, BENITA, DIESEL, REFLEX ,SUPER WHITE, SANTA, LOCA, GABRIC, FORSE, CASTER, VEGAS, SAYAN, SITA, ANITAJ, MILAN, SAMANTA,   میباشند.

گروه دیگری از سرامیک های پرسلان با طراحی مات که در این کاتالوگ معرفی گردیده که مناسب برای کف و با سایز 80*80 و برای دوست داران کف های مات هستند شامل مدل های  SAMNTA, DESERT,  میباشد. وهمچینین   مدل  SAMANTA  با طراحی Suger Effect نیز ارائه میگردد.

و همچنین مدلهای جذاب سرامیک نوین سرام در سایز 60*60 وبه صورت نانو پولیش شامل محصولاتSITA, XANIAR, KANZAS, MELIKA, SANA, KAREN, ERIS  VENT, DEHBID, TIDA, میباشد.

محصولات دیگری نیز در این کاتالوگ جلب توجه میکند که دارای ابعاد متنوع و طرحهای جذاب میباشد که از این ابعاد میتوان به سایزهای 30×30 ، 60×30 و 90×30 اشاره کرد.


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما